Utkast: TATI AND ...

 TATI AND ME

Tati har varit i sverige en vecka.. fy faroa vad härligt, jag får tati abstinens vansinnigt forst, man vänjer sig vid människor. och hon är min vardag...

det var kallt i sverige men våra hjärtan var stora. hehe.. det var en härligt vecka..

idag är det varmt i sveige igen, jag kom, och det höll sig jätte fint här i typ tvp veckor, sen dess har det varit DÅLIGT väder och man allmänt trött på det.. men idag så sken solen upp igen. hoppas att det håller i sig....

ok, vad saknar jag just nu: Tati och Josefine, vardagslivet och värmen i Spanien, kunna köpa vad jag vill, alltså ha pengar.. men allt detta kommer jag att få tillbaka och därför kollar jag på det jag har.. Sommar i svierge, grönt, mina flickor, min familj, mitt jobb som jag tycker om... och en framtid i valencia för ett tag till.

jag e lyckligt lottad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback