ADIÓS Y BIENVENIDA EMELIE

johannes och carros trip till valencia blev superbra. forsta dagen regn regn regn, ratt kul.. och resten soooooligt, vilket innebar playan.. vilket ledde till att vi alla blev roda..
men deras visit var mycekt grevligt.

I fredags fyllde jag ar, jesper, johannes ohc carro vakte med pa sangen med tarta, frukost... mysigt..
sen spenderade jag resten av dagen med stadning av lagenheten... for att sedan  flyga till sverige..

denna veckan har varit mycket glad, men mycket tarar ocksa.... overaksningfest fick jag i onsdags, med alla mina goda vanner som var dar. trevligt trevligt...

och nu ar det sverige som galler.. det kanns bra. dag spenderade vi dagen i min vans tradgard och hade kalas for hennes tvaariga son... svenska tradgardar e de basta... det gjorde att jag madde battre av att komma hem igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback