uppdatering

okey, vad nytt? har flyttat, bor numera nära centrum, en en stor lägenhet tillsammans med två fransmän, en italienare och en spansk tjej.. hur bra som hellst,,
jobbet går hur bra som hellst..
har idag fått iorning på alla mina papper som jag behöver, det är inte lätt att va utlänning, springa hit och dit för att ordna upp allt pappersarbete... puff, men nu är det klart...
fixat konto på banken, och metrokort. till och med är en väntan och en massa papper, galet.. puff...
imigrationsverket, fy, de kan ju inte ens prata engelska... vi har det inte lätt vi :)

funderat på modet här, jag blir förundrad, här använder man tight som byxor, vilket jag anser vara fruktansvärt osmakligt, ush.. och under varje tröja man har måste man ha en långarmad polotröja under, är detta vacket, nej, är detta acceptablet? nej... hehhehehe. de är allt udda här....

på torsdag är vi lediga för det är unnu en fiesta dag i valencia när allt stängs och alla är lediga, den tråkiga nyheten är att det kommer att börja regna på tosdag säger det..

det verkade ett tag som att solen hade försvunnit, men den lurades bara. dessa veckorna varit så varmt och skönt. på dagarna. helt underbart..................... hoppas det håller i sig ett tag till iallfall..

tack och hej
dont be a stranger

Kommentarer
Postat av: PAPPA

har tittaT IGENOM din blogg. skriv mer så kan jag titta vad du gör och vad som händer.

2008-10-09 @ 21:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback