vad nytt?

okey, dags för en uppdatering... jag är inte så bra på det här....
i söndags trodde jag att sommaren skulle vara förevigt då jag gick runt i linne, men nu verkar det har vänt, igår frös jag häcken av mig.. dessa husen asså, ingen isolering inte. idag är det bättre men jag vill inte ha vinter, jag vill ha sol...
men men, livet leker på endå

jobbet går bra. verkligen kommit in i rutiner nu, men chef är väl lite sisådär imellanåt, men jag överlever...

fixat alla mina papper med.. galet med jobb för det.. puff. tycker inte om papper inte. men nu är det klart..

håller på att boka biljett hem till jul, kan inte va borta mer en en vecka tror jag, får inte ledigt. men går inga bra flyg hem heller, och  nu har sterlings gått i konkurs också, så det blir ännu svårare... men det löser sig....

mitt liv är bra, jag har en vardag... trygghet.. men vill någon annanstans snart. tror inte det blir snart, varför stressa. jag är ung oavsett var de säger.. jag kan väl bli kvar ett tag till eller hur.....


jaja, det var la det de... tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hopp. Har inte fått reda på ännu hur det blir med bilkörningen men jag tror inte att jag kommer att få köra på ett tag. När jag jobbar får jag sova hos mamma o pappa för tillfället. Ska ansöka om typ färdtjänst, så jag kan få va hos Jonas. Jag får min körkorts-dom på måndag.... håller tummarna

Puss o kram, Helena.

2008-11-12 @ 19:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback