jobba jobba jobba.. vuxet

jajjmensan, da har man jobb igen..ett riktig jobb.... jobbar 8.45-7.15 mandag till fredag jobb, hel galet. men det ar roligt..
musklerna varker av att lyfta och bara sma barn hela dagarna, men da slipper man ju ga till gymet heheheh
mina jobbarkompisar e snalla... och barnen, vist de grater en massa, men de e sota med... det tar et tag for dem att vanja sig..
arbetet ar hel organiserat, vilket ar underbart harligt. inte som mitt forra jobb... daligt betalt men jag overlever :)

www.pequeschool.es mitt jobb... :)

jaja, that is whats new...

det ar lite for varmt for att jobba, man hade u hellst legat pa stranden. men vad ska man gora, man e ju en vuxen eller natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback