so far

so good so far!
s nu har jag jobbat pa mitt nya jobb snart tre veckor, och det ar hur bra som hellst, jag ar verkligen omtyckt dar och mina jobbarkompisar och alla foraldrar saget hela tiden hur duktig jag e.. hehem jippi!! ja blir  hedrad!
man blr visserligen trotter och det ar mycket jobb, men det ar abosut inte som forsta veckan.. barnen har nu vant sig och det hander att de sover igenom hela siestan, jipii for mig for da far jag med vila :)

ska nu iag och kolla pa lagenhet, har legat lite pa latsidan nar det galler det, borjar bli allt for bevam har borta hos familj nummer tva... maten pa bordet, hehe...

det borjar bli host aven har, visst, det ar varmt och dagarna, puff, och solen lyser och man hade hest velat aka till stranden men pa kvallarna borjar detbli kallt..

var pa fest pa min vans terass har omkvallen, men shit det blev kallt.. hehhe.. uch!!

varit sjuk med, eller e sjuk, men inte lika farligt langre.. inte kontigt med den dar airK de har overalt, man springer in och ut..
señoran pa jobber menar pa att jage sjuk pga av tt jagspringer barnfota, men halla, jag e svensk, det ar behagligast sa... och det ar ju faktisttragolv pa mitt jobb... LYX!
sa det ar inte anledningen... hehe, det tycker nog att jag e lite dda ibland.. a har sina vanor.....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Emelie.

Såg att du skickat en "kommentar" till mig. Jag skickade ett mail till dig. Lite lättare att förklara där än att göra det här.

Puss o kram / Helena

2008-09-18 @ 11:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback