kommer och gar

Ni kanske kan tanka: - att hon aldrig kan bestamma sig, hon far och flyger, planer hit och dit men hamnar tillslut i valencia igen,.. ja, s`var fallet, denna gangen med. intervjuer hit och dit for att tillslut hamna i valencia.. men vad kan jag saga? jag alskar denna staden..
sa ja, jag akte tillbaka..
bor numera med min van dani, hur bra som hellst, i en fin lagenhet med varsta utsikten, 14:e vaningen.. helnice.. har inget jobb, fortfaraden, har dock en tjej som jag traffar varje vecka och ger svenska lektioner till, eller nja, vi pratar mest svenska och hon betlar mig for det. och duktig e hon ocksa, hur roligt som hellst. har lite annat ga gang ocksa, men vi far se hur det blir med den saken... men arbetslos ar inte roligt att va.. skont e ju allefall att jag sparar narra kronor ibland da min rumskamrat e taxichaffor och garna stjutsar mig innan har borja jobba :) hur bra som hellst...
jaja, en liten uppdatering...
oh ja, solen skiner ocksa, det ar ju bland det viktigaste... och fallas haller pa att borja, festivalen som halls i valencia varje ar. jipiiiiii!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback